Salgs- og leveringsbetingelser
Djurs Sommerland
Print selv-billetter er gyldige for entré til Djurs Sommerland som angivet på billetten. Billetten er kun gyldig i den valgte periode.
Print selv-billetter skal printes på almindeligt hvidt papir inden besøget.
Alternativt kan hele print selv-billetten downloades til en mobiltelefon og scannes direkte herfra.
Vær opmærksom på, at når en stregkode er scannet korrekt ved indgangen til Djurs Sommerland, kan den ikke bruges igen.
2 dages-billetten scannes ved begge besøg og kan kun benyttes ved besøg to åbningsdage i træk.
Du har ansvaret for eventuelt misbrug af print selv-billetten, så tag de nødvendige forholdsregler for at undgå misbrug.
Alle priser er inklusive 25 % moms.
Djurs Sommerland påtager sig ikke noget ansvar for printfejl.
Af sikkerheds- og driftsmæssige årsager forbeholder vi os, uden foregående varsel og uden kompensation, ret til at lukke Djurs Sommerland, lukke for yderligere adgang eller bede gæster om at forlade parken samt ændre åbningstider for parken, forlystelser, Vandland, restauranter, salgssteder, butikker, shows og øvrige faciliteter.
Af sikkerhedshensyn forbeholder vi os desuden ret til at begrænse antallet af gæster i parken og Vandland, samt køre med færre gæster ad gangen i forlystelserne og lukke et max antal ind i restauranterne, butikkerne mv. uden kompensation. Det kan f.eks. være grundet restriktioner fra myndighederne pga. COVID-19.
Billetter købt på forhånd inkl. Sæsonkort garanterer ikke adgang til Djurs Sommerland på en bestemt dag. Adgang til Djurs Sommerland sker efter først til mølle-princippet, og vi anbefaler, at I kommer tidligt på dagen.
Der tages forbehold for prisændringer.
Opbevaring af oplysninger
De oplysninger, som du afgiver ved køb af 1 dags-billet, 2 dages-billet og Sæsonkort behandles fortroligt, og anvendes kun i forbindelse med udstedelse og efterfølgende kontrol af entrebilletten og Sæsonkort samt til fremsendelse af et til to breve årligt med tilbud på entre eller fornyelse af Sæsonkort.
Oplysningerne videregives ikke til andre virksomheder. Vi sletter i al almindelighed dine oplysninger, hvis du ikke har genkøbt entrebilletter efter første sæson efter købet eller fornyet dit Sæsonkort to sæsoner efter oprettelsen af sæsonkortet.
Hvis du beder om at få dine oplysninger slettet i den sæson, hvor du har oprettet et Sæsonkort, medfører det, at dit Sæsonkort bliver ugyldigt, og sæsonkortet refunderes ikke. I de efterfølgende sæsoner kan du altid henvende dig til os og bede om at få dine oplysninger slettet.
Levering
Print selv-billetter vil blive leveret til den oplyste email-adresse umiddelbart efter, vi har modtaget din ordre.
Husk at tjekke din “uønsket post” folder og dit spamfilter, hvis du ikke har modtaget mailen.
Djurs Sommerland påtager sig ikke noget ansvar for forsinkelser i levering, som skyldes tekniske problemer. Der beregnes ingen gebyrer.
Skulle du imod forventning ikke modtage e-mail med billet, medbring da print af ordrebekræftelsen og henvend dig i Billetinformationen eller kontakt Djurs Sommerland på tlf. +45 86 39 84 00 eller info@djurssommerland.dk.
Betaling og sikkerhed
Betaling kan foretages med Dankort, Visa/Dankort, Visa, VisaElectron, Maestro Mastercard og Mobilepay.
Kreditkorttransaktioner sker på en separat sikret server med fuld kryptering af alle kreditkortoplysninger. Djurs Sommerland samarbejder med NETS for at opretholde en sikker betalingsløsning. Denne løsning opfylder alle PBS-krav for sikre betalingsløsninger. Dine kreditkortoplysninger vil ikke blive gjort tilgængelige for andre virksomheder eller organisationer.
For at kunne genkende dine oplysninger ved dit næste besøg i vores webshop placeres en 'cookie' på din computer. Denne 'cookie' bruges også til at følge din indkøbskurv, til statistiske formål samt til at målrette annoncering.
Personoplysninger behandles fortroligt af Djurs Sommerland. De data, du har opgivet, placeres på en sikker server i en database.
Ingen fortrydelsesret
I henhold til Forbrugeraftaleloven § 18, Stk. 2 Pkt. 12 er der ingen fortrydelsesret på køb via Djurs Sommerlands webshop, og pengene refunderes derfor ikke. Det gælder alle produkter i Djurs Sommerlands webshop herunder Sæsonkort, billetter, gavekort, Grill selv-pakker m.m.
Billetter samt Sæsonkort skal indløses i den sæson, de er købt til. Hvis billetten eller sæsonkortet ikke tages i brug i den pågældende sæson, er det ikke muligt at overføre billetten eller sæsonkortet til efterfølgende sæsoner.
Ved køb af entrebilletter og Sæsonkort til Djurs Sommerland accepterer man de til enhver tid gældende restriktioner og retningslinjer fra myndighederne.
Ubrugte Sæsonkort kan heller ikke overflyttes til næste sæson.
Force Majeure
Djurs Sommerland kan ikke gøres aftale- eller erstatningsansvarlig, når der optræder en begivenhed (force majeure), som er uden for Djurs Sommerlands kontrol. Det er tilfældet ved bl.a krig, trussel om krig, naturkatastrofe, atomkatastrofe, oprør, uroligheder, terroraktiviteter, trussel om terror, ugunstige vejrforhold, brand, importforbud, sundhedskriser, epidemier og lignende sygdomsudbrud, karantæner og isolationer påberåbt af nationale myndigheder.
Oplysning om klagemulighed
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos Djurs Sommerland kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk
EU Kommisionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores email adresse info@djurssommerland.dk
Kontakt os
Hvis du har spørgsmål vedrørende din ordre, kan du kontakte os på tlf. +45 86 39 84 00 eller på info@djurssommerland.dk.
Du handler med
Djurs Sommerland A/S, Battrupholtvej 3, 8581 Nimtofte, cvr. nr. 10101441
Privatlivspolitik
Du kan læse om Djurs Sommerlands privatlivspolitik her.